Narudžbe

Opće informacije

U našoj Online trgovini možete istraživati i kupovati 24 sata dnevno.

Izvršavanje kupnji u Online trgovini namijenjeno je fizičkim osobama koje kupnju ne izvršavaju u komercijalne svrhe. Zadržavamo pravo odbijanja narudžbi za veće količine istog proizvoda, naručenih od strane iste osobe ili na istu adresu, osim u slučaju da je riječ o veleprodajnim kupcima, o čemu smo prethodno informirani i imamo ih evidentirane na listi veleprodajnih kupaca.

 

Proces naručivanja

Nakon što ste izabrali jedan od naših proizvoda, možete ga dodati u virtualnu shopping košaricu klikom na „Dodajte u košaricu“. U svakom trenutku možete doći do sadržaja Vaše košarice, klikom na ikonu u gornjem desnom kutu stranice, i praviti izmjene Vaše narudžbe. Klikom na „Nastavite kupnju“, jednostavno se iz košarice možete vratiti i nastaviti istraživati. Kad završite s odabirom proizvoda koje želite kupiti, narudžbu možete realizirati klikom na „Naplata“, nakon čega ćete moći pratiti proces naručivanja.

Ukoliko niste registriran korisnik, imat ćete mogućnost da završite narudžbu kao gost. Online narudžbe mogu izvršavati registrirani i neregistrirani korisnici. Preporučujemo Vam da se registrirate, kako biste među prvima dobivali obavijesti o posebnim ponudama i pogodnostima. Neregistrirani korisnici narudžbu mogu završiti uz ispunjavanje obveznih polja s kontakt informacijama za dostavu.

U idućim koracima, dobit ćete kontakt formu u kojoj će se od Vas tražiti da unesete podatke potrebne za izvršavanje dostave na adresu i način plaćanja. Moguće je unijeti drugu adresu za dostavu i primiti pošiljku na adresu po Vašem izboru. Osobno preuzimanje robe u našem distribucijskom centru u Mostaru moguće je u roku od 7 radnih dana od dana primanja narudžbe. Potvrda narudžbe i račun će Vam biti poslani na email koji ste naveli.

Nakon uspješno završene narudžbe, primit ćete automatski email potvrde. Napominjemo da ovaj email potvrđuje primitak Vaše narudžbe. Nakon što se Vaša narudžba obradi i pošalje, primit ćete SMS poruku potvrde s brojem Vaše pošiljke za online praćenje statusa.

Ukoliko ne primite pošiljku unutar sedam radnih dana, od dana dobivanja broja Vaše pošiljke, molimo Vas da nas kontaktirate na email info@sapunoteka.ba ili na tel. +387 63 444 332.

 

Promjena ili otkazivanje narudžbe

Promjene ili otkazivanje mogu se vršiti za vrijeme obrade narudžbe. U slučaju pravljenja promjena ili otkazivanja narudžbi, kontaktirajte nas, što je moguće prije, na email info@sapunoteka.ba ili na tel. +387 63 444 332, pon – pet, 08:00 – 16:00 h. Napominjemo da ne možemo vršiti nikakve izmjene ili otkazivanja narudžbe ako je Vaša narudžba potvrđena i ako je već poslana na adresu. Od trenutka kad primite narudžbu, možete iskoristiti pravo na povrat.

 

Dostupnost proizvoda

Prikaz proizvoda prikazuje sve proizvode koji su dostupni u trenutku Vaše posjete web stranice.

U rijetkim slučajevima (npr. za vrijeme popusta i sezonskih sniženja), nekoliko kupaca može istodobno izabrati isti proizvod, za koji će se zbog toga dogoditi da nije dostupan. U slučaju da se to dogodi, informirat ćemo Vas emailom o tome da željeni proizvod više nije dostupan. Zbog povratnih poruka, postoji mogućnost da će jedan kupac (ili više njih) odustati od kupnje, pa da će taj proizvod opet biti dostupan.

Poduzet ćemo sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi dostava naručenog proizvoda bila ispunjena u primjerenom roku. U slučaju da nemamo na raspolaganju naručeni proizvod, o tome ćemo Vas obavijestiti i ponudit ćemo Vam mogućnost kupovine proizvoda iz Sapunoteka Online trgovine koji je raspoloživ za dostavu i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nismo u mogućnosti dostaviti. 

 

Pravo na neprihvaćanje narudžbe

Možemo otkazati ili odbiti prihvatiti bilo koju potvrđenu narudžbu zbog sljedećih razloga:

  • U slučaju tehničke pogreške u cijenama ili drugim podacima o proizvodima sadržanima na web stranici tijekom provođenja narudžbe
  • Zbog nedostupnosti proizvoda
  • Kad sigurnosni sustavi utvrde da bi u pogledu narudžbe mogla biti riječ o prijevari
  • Kad postoje razlozi za pretpostavku da je korisnik maloljetna osoba mlađa od 14 godina
  • Ako ne možemo dostaviti narudžbu na navedenu adresu, odnosno ako je navedena adresa izvan granica Bosne i Hercegovine

 Za sve plaćene iznose izvršit ćemo potpuni povrat novca u roku od 5 dana, od dana kad je narudžba primljena.